Wat zijn de verzendkosten?

We berekenen vanaf 50,00 Euro GEEN verzendkosten (Nederland en Belgie). Tot 50,00 Euro berekenen wij slechts 7,95 Euro aan verzendbijdrage. Dit geldt voor de standaard producten. Dit zijn producten die met normale transportdiensten verstuurd kunnen worden zoals Postnl of GLS. Voor "XXL" producten als hele bodykits, bumpers, producten langer dan 2 meter worden er geen kosten berekend boven 250,00 Euro. Van 50 euro tot 250,00 Euro zijn de verzendkosten voor XXL-producten slechts 9,95 euro. Wij nemen dus altijd het grootste gedeelte van de kosten voor onze rekening. Order met een XXL product onder 50 euro hebben verzendkosten van 35 Euro binnen Nederland en België. Meer over Voordelige of GEEN verzendkosten

Wat is de levertijd van mijn order?

De levertijd wordt zo correct mogelijk aangegeven op de productdetailpagina. Indien een product op voorraad is in eigen magazijn staat dit netjes vermeld. Voor producten die niet uit eigen voorraad leverbaar zijn wordt een indicatie in dagen aangegeven. Dit is een indicatie en gebaseerd op onze gemiddelde ervaring van de doorlooptijd van een order. Bestel je meerdere producten? Reken dan op de levertijd van je totale order van het product met de langste levertijd. 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden producten van enkele grammen en centimeters tot en met complete bodykits. Voor het transport werken wij samen met DHL en GLS, beide zeer gerenommeerde transportondernemingen. Afhankelijk van je bestelling selecteren wij de meest geschikte vervoerder. Beide vervoerders bezorgen op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur. In 99% van de gevallen word je pakketje al de volgende werkdag na verzending op het gewenste adres aangeboden.

 

Is bezorging in het buitenland mogelijk?

Wij versturen door heel Europa. Via de website kan je laten verzenden naar Nederland, België en Duitsland. De rest van Europa zijn de kosten nogal variërend, meer informatie via info@carstyle.nl .

 

Kan ik een ander leveradres opgeven?

Uiteraard kan je tijdens het bestelproces een gewenst leveradres opgeven, zoals je werkadres, vrienden, familie of buren. Vul altijd je eigen adres als factuuradres in, het verzendadres zoals gewenst! Een goed verzendadres is waar er in de regel iemand tijdens kantooruren aanwezig is. Zo ben je er zeker van dat je bestelling snel en goed wordt afgeleverd. Let op! Betaal je achteraf met Billink dan kunnen wij alleen naar je eigen adres verzenden, om fraude te voorkomen.

 

Krijg ik een Track & Trace code?

Wij maken gebruik van de modernste verzendsoftware om je bestelling snel en goed te verzenden. Dit systeem stuurt iedere avond omstreeks 19:00 uur geautomatiseerd e-mails met de traceercode van je bestelling waar je het pakketje online kunt volgen. Mocht je aanvullende informatie over de bezorging van je pakketje nodig hebben kan je contact opnemen met onze klantenservice via info@carstyle.nl of met de klantservice van DHL of GLS (je ziet in de mail met welke vervoerder je pakketje verstuurd is).

 

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

Helaas zijn onze vervoerders nog niet zover dat ze exact kunnen aangeven hoe laat een pakketje bezorgd gaat worden. Wilt u zeker van zijn dat uw bestelling voor een bepaalde tijd geleverd wordt, neem dan even contact op met onze klantenservice via info@carstyle.nl of via +31 (0) 46 436 2744. Zij kunnen dan eventueel een inschatting maken.

 

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Wij hebben geen showroom of winkel, we beschikken over een eigen magazijn met ruime voorraad. Helaas is het momenteel niet mogelijk om bestellingen af te halen.  

Kan ik mijn bestelling afhalen bij een dealerpunt?

We hebben verschillende dealerpunten in Nederland en België. Deze dealerpunten zijn zelfstandige ondernemingen met allen hun eigen specialiteiten en bestelprocessen. Het is NIET mogelijk via carstyle.nl te bestellen en je bestelling vervolgens bij een dealer af te halen. Wil je bij een dealer kopen, neem dan contact op met de dealer.

 

Wat te doen bij transportschade?

Stel dat je pakketje beschadigd aankomt is het verstandig deze te weigeren als je zeker bent dat de inhoud onbruikbaar is. Het pakket komt dan direct retour naar ons, hierdoor kunnen we dit vervelende probleem sneller afhandelen. Mocht je vermoeden dat er wel eens sprake kan zijn van transportschade omdat de doos er wat gehavend uitziet? Meld dit direct bij de chauffeur en laat dit bij de aflevergegevens vermelden.
Mocht je het pakket geopend hebben en blijkt de inhoud beschadigd? Dan is het verstandig dit direct per e-mail aan ons te melden.
Het beste is om er direct enkele foto’s bij te voegen;

  • 1 foto van het verzendlabel; leesbaar
  • 1 foto van de schade aan het product (detail)
  • 1 foto waarop het hele product zichtbaar is (hele product)
  • 1 foto van de (om)doos
  • 1 foto van de gebruikte overige verpakkingsmaterialen

Meer over en retouneren
Meer over garantie en reparatie